Tariefeenheden
Op deze pagina kun je de afstand tussen twee stations uitrekenen. De prijs van je ticket is gebaseerd op deze afstand (die wordt gemeten in tariefeenheden).
Alleen de kortste mogelijke route(s) worden weergegeven, aangezien de prijzen van treintickets gebaseerd worden op de kortste afstand. Het is echter toegestaan om te reizen via een langere route, bijvoorbeeld wanneer een reis sneller is of met minder overstappen gemaakt kan worden dan via de kortste route.
Zoeken
Kortste routes
De kortste route bestaat uit 154 tariefeenheden.
2 routes gevonden tussen Goes en Sassenheim.
Route 1
Station | Tariefeenheden | |
---|---|---|
1. | Goes | 0 TE |
5 tariefeenheden | ||
2. | Kapelle-Biezelinge | 5 TE |
6 tariefeenheden | ||
3. | Kruiningen-Yerseke | 11 TE |
7 tariefeenheden | ||
4. | Krabbendijke | 18 TE |
3 tariefeenheden | ||
5. | Rilland-Bath | 21 TE |
16 tariefeenheden | ||
6. | Bergen op Zoom | 37 TE |
13 tariefeenheden | ||
7. | Roosendaal | 50 TE |
7 tariefeenheden | ||
8. | Oudenbosch | 57 TE |
8 tariefeenheden | ||
9. | Zevenbergen | 65 TE |
8 tariefeenheden | ||
10. | Lage Zwaluwe | 73 TE |
14 tariefeenheden | ||
11. | Dordrecht Zuid | 87 TE |
1 tariefeenheid | ||
12. | Dordrecht | 88 TE |
2 tariefeenheden | ||
13. | Zwijndrecht | 90 TE |
7 tariefeenheden | ||
14. | Barendrecht | 97 TE |
4 tariefeenheden | ||
15. | Rotterdam Lombardijen | 101 TE |
2 tariefeenheden | ||
16. | Rotterdam Stadion | 103 TE |
1 tariefeenheid | ||
17. | Rotterdam Zuid | 104 TE |
3 tariefeenheden | ||
18. | Rotterdam Blaak | 107 TE |
1 tariefeenheid | ||
19. | Rotterdam Centraal | 108 TE |
4 tariefeenheden | ||
20. | Schiedam Centrum | 112 TE |
9 tariefeenheden | ||
21. | Delft Campus | 121 TE |
1 tariefeenheid | ||
22. | Delft | 122 TE |
5 tariefeenheden | ||
23. | Rijswijk | 127 TE |
2 tariefeenheden | ||
24. | Den Haag Moerwijk | 129 TE |
1 tariefeenheid | ||
25. | Den Haag HS | 130 TE |
2 tariefeenheden | ||
26. | Den Haag Laan v NOI | 132 TE |
3 tariefeenheden | ||
27. | Den Haag Mariahoeve | 135 TE |
6 tariefeenheden | ||
28. | Voorschoten | 141 TE |
2 tariefeenheden | ||
29. | De Vink | 143 TE |
3 tariefeenheden | ||
30. | Leiden Centraal | 146 TE |
8 tariefeenheden | ||
31. | Sassenheim | 154 TE |
Totale afstand | 154 TE |
Route 2
Station | Tariefeenheden | |
---|---|---|
1. | Goes | 0 TE |
5 tariefeenheden | ||
2. | Kapelle-Biezelinge | 5 TE |
6 tariefeenheden | ||
3. | Kruiningen-Yerseke | 11 TE |
7 tariefeenheden | ||
4. | Krabbendijke | 18 TE |
3 tariefeenheden | ||
5. | Rilland-Bath | 21 TE |
16 tariefeenheden | ||
6. | Bergen op Zoom | 37 TE |
13 tariefeenheden | ||
7. | Roosendaal | 50 TE |
7 tariefeenheden | ||
8. | Oudenbosch | 57 TE |
8 tariefeenheden | ||
9. | Zevenbergen | 65 TE |
8 tariefeenheden | ||
10. | Lage Zwaluwe | 73 TE |
14 tariefeenheden | ||
11. | Dordrecht Zuid | 87 TE |
1 tariefeenheid | ||
12. | Dordrecht | 88 TE |
2 tariefeenheden | ||
13. | Zwijndrecht | 90 TE |
7 tariefeenheden | ||
14. | Barendrecht | 97 TE |
4 tariefeenheden | ||
15. | Rotterdam Lombardijen | 101 TE |
2 tariefeenheden | ||
16. | Rotterdam Stadion | 103 TE |
1 tariefeenheid | ||
17. | Rotterdam Zuid | 104 TE |
3 tariefeenheden | ||
18. | Rotterdam Blaak | 107 TE |
1 tariefeenheid | ||
19. | Rotterdam Centraal | 108 TE |
4 tariefeenheden | ||
20. | Schiedam Centrum | 112 TE |
9 tariefeenheden | ||
21. | Delft Campus | 121 TE |
1 tariefeenheid | ||
22. | Delft | 122 TE |
5 tariefeenheden | ||
23. | Rijswijk | 127 TE |
2 tariefeenheden | ||
24. | Den Haag Moerwijk | 129 TE |
1 tariefeenheid | ||
25. | Den Haag HS | 130 TE |
1 tariefeenheid | ||
26. | Den Haag Centraal | 131 TE |
1 tariefeenheid | ||
27. | Den Haag Laan v NOI | 132 TE |
3 tariefeenheden | ||
28. | Den Haag Mariahoeve | 135 TE |
6 tariefeenheden | ||
29. | Voorschoten | 141 TE |
2 tariefeenheden | ||
30. | De Vink | 143 TE |
3 tariefeenheden | ||
31. | Leiden Centraal | 146 TE |
8 tariefeenheden | ||
32. | Sassenheim | 154 TE |
Totale afstand | 154 TE |
Disclaimer: de tariefafstanden op deze pagina zijn overgenomen van de tariefeenhedenkaart van NS. Deze informatie is met zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat deze informatie verouderd is, niet volledig is of dat er een fout is gemaakt bij het overnemen van de gegevens. De informatie op deze pagina wordt zonder garantie aangeboden. Gebruik deze informatie als indicatie en niet als formele bron.