Defecte bovenleiding: Amersfoort-Zwolle (27 maart 2018)
-
Storing opgelost Laatste update
Tussen Putten en 't Harde is het treinverkeer volledig hervat.
-
Vertraging neemt af
Tussen Putten en 't Harde zijn de beperkingen voorbij.
De vertraging neemt af.
De treinen rijden weer normaal rond 17:30 uur. -
Update
Tussen Putten en 't Harde rijden er geen Sprinters door een defecte bovenleiding.
Dit duurt tot ongeveer 17:30 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5600 Utrecht C. - Amersfoort - Zwolle rijdt niet tussen Putten en 't Harde
-
Update
Tussen Putten en 't Harde rijden er geen treinen door een defecte bovenleiding.
Dit duurt tot ongeveer 17:30 uur.Treinmaatregelen
- Intercity 600 Rotterdam C. - Utrecht C. - Zwolle - Leeuwarden rijdt niet tussen Amersfoort en Zwolle
- Sprinter 5600 Utrecht C. - Amersfoort - Zwolle rijdt niet tussen Putten en 't Harde
-
Update
Tussen Putten en 't Harde rijden er veel minder treinen door een defecte bovenleiding.
Dit duurt tot ongeveer 17:30 uur.Treinmaatregelen
- Intercity 600 Rotterdam C. - Utrecht C. - Zwolle - Leeuwarden rijdt niet tussen Amersfoort en Zwolle
- Sprinter 5600 Utrecht C. - Amersfoort - Zwolle rijdt niet tussen Putten en 't Harde
-
Update
Tussen Putten en 't Harde rijden er veel minder treinen door een defecte bovenleiding.
Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.Treinmaatregelen
- Intercity 600 Rotterdam C. - Utrecht C. - Zwolle - Leeuwarden rijdt niet tussen Amersfoort en Zwolle
- Sprinter 5600 Utrecht C. - Amersfoort - Zwolle rijdt niet tussen Putten en 't Harde
-
Storing
Tussen Harderwijk en Nunspeet is er een verstoring in de treindienst door een defecte bovenleiding.
Zodra we meer weten informeren we u verder.
Meer over deze storing
Statistieken
Deze storing begon op 27 maart 2018 om 15:31 en heeft in totaal 1 uur, 57 minuten geduurd.
Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een defecte bovenleiding.
Vervoerders
Deze storing heeft gevolgen voor treinen van NS.
Vertraging opgelopen door deze treinstoring? Misschien krijg je geld terug.