hulpdiensten

Inzet van hulpdiensten: Schiphol Airport (26 mei 2018)

  1. Storing opgelost Laatste update

    Van en naar Schiphol Airport is het treinverkeer volledig hervat.

  2. Vertraging neemt af

    Van en naar Schiphol Airport zijn de beperkingen voorbij.
    De vertraging neemt af.
    Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.

  3. Update

    Van en naar Schiphol Airport is er vertraging en rijden er minder treinen door inzet van hulpdiensten.
    Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.

  4. Update

    Van en naar Schiphol Airport is er een verstoring in de treindienst door inzet van hulpdiensten.
    Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.

  5. Storing

    Van en naar Schiphol Airport is er een verstoring in de treindienst door inzet van hulpdiensten.
    Zodra we meer weten informeren we u verder.

Vertraging opgelopen?
Claim automatisch je geld terug

  • Met terugwerkende kracht claimen
  • Automatisch claimen van al je treinvertragingen bij NS
  • In 2 minuten geregeld
Start gratis met claimen
Al meer dan 400.000 euro geclaimd

Meer over deze storing

Statistieken

Deze storing begon op 26 mei 2018 om 13:17 en heeft in totaal 1 uur geduurd.

Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door inzet van hulpdiensten.

Vervoerders

Deze storing heeft gevolgen voor treinen van NS, NS International, Thalys en Eurostar.

Vertraging opgelopen door deze treinstoring? Misschien krijg je geld terug.

Geld terug bij vertraging