Aanrijding: Schiphol-Amersfoort; Amsterdam-Amersfoort (14 december 2021)
-
Storing opgelost Laatste update
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal is het treinverkeer volledig hervat.
-
Vertraging neemt af
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal zijn de beperkingen voorbij.
De vertraging neemt af.
De treinen rijden weer normaal rond 13:45 uur.Advies
Er rijden nog stopbussen tussen Baarn, Soestdijk en Soest.
Er rijden nog stopbussen tussen Amersfoort Centraal en Hilversum. -
Update
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal rijden er geen treinen door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 14:00 uur.Advies
Er rijden stopbussen tussen Amersfoort Centraal en Hilversum.
Er rijden stopbussen tussen Baarn, Soestdijk en Soest.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Utrecht C. - Baarn rijdt niet tussen Baarn en Soest
-
Update
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal rijden er geen treinen door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 14:00 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Utrecht C. - Baarn rijdt niet tussen Baarn en Soest
-
Update
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal rijden er geen treinen door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 13:30 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Utrecht C. - Baarn rijdt niet tussen Baarn en Soest
-
Update
Tussen Hilversum en Amersfoort Centraal rijden er geen treinen door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 13:30 uur. -
Update
Tussen Baarn en Hilversum rijden er geen treinen door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 13:30 uur. -
Storing
Tussen Baarn en Hilversum is er een verstoring in de treindienst door een aanrijding.
Dit duurt tot ongeveer 13:30 uur.
Meer over deze storing
Statistieken
Deze storing begon op 14 december 2021 om 10:52 en heeft in totaal 2 uur, 52 minuten geduurd.
Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een aanrijding.
Betrokken trajecten
De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:
Vervoerders
Deze storing heeft gevolgen voor treinen van NS en NS International.
Vertraging opgelopen door deze treinstoring? Misschien krijg je geld terug.