Defecte trein: Utrecht-Baarn (15 juni 2023)
-
Storing opgelost Laatste update
Tussen Den Dolder en Baarn is het treinverkeer volledig hervat.
-
Vertraging neemt af
Tussen Den Dolder en Baarn zijn de beperkingen voorbij.
De vertraging neemt af.
De treinen rijden weer normaal rond 17:15 uur. -
Update
Tussen Den Dolder en Baarn rijden er geen treinen door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 17:00 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Utrecht C./Baarn - Baarn/Utrecht C. rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Soest
-
Update
Tussen Den Dolder en Soest rijden er geen treinen door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 17:00 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Baarn/Utrecht C. - Utrecht C./Baarn rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Soest
-
Update
Tussen Utrecht Centraal en Soest rijden er geen treinen door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 17:00 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Baarn/Utrecht C. - Utrecht C./Baarn rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Soest
-
Update
Tussen Utrecht Centraal en Soest rijden er geen treinen door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 16:30 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Baarn/Utrecht C. - Utrecht C./Baarn rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Soest
-
Storing
Tussen Utrecht Centraal en Soest rijden er geen treinen door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 16:00 uur.Treinmaatregelen
- Sprinter 5500 Baarn/Utrecht C. - Utrecht C./Baarn rijdt niet tussen Utrecht Centraal en Soest
Vertraging opgelopen?
Claim automatisch je geld terug
- Met terugwerkende kracht claimen
- Automatisch claimen van al je treinvertragingen bij NS
- In 2 minuten geregeld
Meer over deze storing
Statistieken
Deze storing begon op 15 juni 2023 om 15:05 en heeft in totaal 2 uur, 9 minuten geduurd.
Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een defecte trein.
Betrokken trajecten
De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:
Vervoerders
Deze storing heeft gevolgen voor treinen van NS.
Vertraging opgelopen door deze treinstoring? Misschien krijg je geld terug.