Defecte trein: Heerlen-Maastricht Randwyck (12 oktober 2023)
-
Storing opgelost Laatste update
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck is het treinverkeer volledig hervat.
-
Vertraging neemt af
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck zijn de beperkingen voorbij.
De vertraging neemt af.
De treinen rijden weer normaal rond 15:15 uur. -
Update
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck rijden er minder treinen door een defecte trein.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tot ongeveer 15:15 uur.Treinmaatregelen
- Stoptrein 32000 Kerkrade C./Randwyck - Randwyck/Kerkrade C. rijdt 1 maal per uur tussen Maastricht en Maastricht Randwyck
-
Update
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck rijden er minder treinen door een defecte trein.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tot ongeveer 15:00 uur.Treinmaatregelen
- Stoptrein 32000 Kerkrade C./Randwyck - Randwyck/Kerkrade C. rijdt 1 maal per uur tussen Maastricht en Maastricht Randwyck
-
Update
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck rijden er minder treinen door een defecte trein.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tot ongeveer 15:00 uur.Treinmaatregelen
- Stoptrein 32000 Randwyck/Kerkrade C. - Kerkrade C./Randwyck rijdt niet tussen Maastricht en Maastricht Randwyck
-
Update
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck rijden er minder treinen door een defecte trein.
De extra reistijd kan oplopen tot 15 minuten.
Dit duurt tot ongeveer 15:00 uur. -
Storing
Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck is er een verstoring in de treindienst door een defecte trein.
Dit duurt tot ongeveer 14:30 uur.
Meer over deze storing
Statistieken
Deze storing begon op 12 oktober 2023 om 13:35 en heeft in totaal 1 uur, 33 minuten geduurd.
Deze storing wordt in de statistieken genoteerd als veroorzaakt door een defecte trein.
Betrokken trajecten
De volgende trajecten zijn getroffen door deze storing:
Vervoerders
Deze storing heeft gevolgen voor treinen van Arriva en NMBS.
Vertraging opgelopen door deze treinstoring? Misschien krijg je geld terug.