Treinritten vanaf Hengelo Oost op 25 november 2023
Deze pagina toont alle treinen die vertrokken zijn vanaf station Hengelo Oost op zaterdag 25 november 2023. Dit bevat alle treinen die gepland waren om te vertrekken, inclusief treinen die uiteindelijk opgeheven zijn.
Treinritten die vooraf uit de dienstregeling gehaald zijn, bijvoorbeeld wegens werkzaamheden, zijn niet opgenomen in dit overzicht.
Hengelo Oost zaterdag 25 november 2023 |
|
---|---|
Totaal aantal ritten | 74 |
Op tijd | 62 (84%) |
Uitgevallen treinen | 10 (14%) |
Vertraagde treinen* | 2 (3%) |
Treinritten
Klik op een treinrit om de gehele route te zien en alle vertragingen onderweg. Bekijk actuele vertrektijden voor Hengelo Oost voor live informatie.
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
06:51 | 06:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31211 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
07:08 +1 | 07:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31224 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
07:21 | 07:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31213 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
07:38 +1 | 07:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31226 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
07:51 | 07:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31215 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
08:08 +1 | 08:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31228 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
08:21 | 08:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31217 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
08:38 +1 | 08:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31230 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
08:51 | 08:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31219 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
09:08 | 09:08 | Zutphen | Stoptrein 31232 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
09:21 | 09:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31221 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
09:38 +2 | 09:38 +2 | Zutphen | Stoptrein 31234 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
09:51 | 09:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31223 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
10:08 +1 | 10:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31236 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
10:21 | 10:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31225 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
10:38 +3 | 10:38 +3 | Zutphen | Stoptrein 31238 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
10:51 | 10:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31227 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
11:08 | 11:08 | Zutphen | Stoptrein 31240 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
11:21 | 11:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31229 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
11:38 +1 | 11:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31242 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
11:51 +1 | 11:51 +1 | Oldenzaal | Stoptrein 31231 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
12:08 +1 | 12:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31244 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
12:21 | 12:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31233 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
12:38 +1 | 12:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31246 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
12:51 +2 | 12:51 +2 | Oldenzaal | Stoptrein 31235 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
13:08 +2 | 13:08 +2 | Zutphen | Stoptrein 31248 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
13:21 | 13:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31237 | — |
Trein is opgeheven | ||||
13:38 | 13:38 | Zutphen | Stoptrein 31250 | — |
Trein is opgeheven | ||||
13:51 +9 | 13:51 +9 | Oldenzaal | Stoptrein 31239 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
14:08 +7 | 14:08 +7 | Zutphen | Stoptrein 31252 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
14:21 +5 | 14:21 +5 | Oldenzaal | Stoptrein 31241 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
14:38 +5 | 14:38 +5 | Zutphen | Stoptrein 31254 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
14:51 | 14:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31243 | — |
Trein is opgeheven | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
15:08 | 15:08 | Zutphen | Stoptrein 31256 | — |
Trein is opgeheven | ||||
15:21 | 15:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31245 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
15:38 +1 | 15:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31258 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
15:51 +1 | 15:51 +1 | Oldenzaal | Stoptrein 31247 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
16:08 +1 | 16:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31260 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
16:21 | 16:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31249 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
16:38 | 16:38 | Zutphen | Stoptrein 31262 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
16:51 | 16:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31251 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
17:08 +1 | 17:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31264 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
17:21 | 17:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31253 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
17:38 +1 | 17:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31266 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
17:51 | 17:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31255 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
18:08 +2 | 18:08 +2 | Zutphen | Stoptrein 31268 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
18:21 | 18:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31257 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
18:38 +1 | 18:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31270 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
18:51 | 18:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31259 | — |
Trein is opgeheven | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
19:08 | 19:08 | Zutphen | Stoptrein 31272 | — |
Trein is opgeheven | ||||
19:21 | 19:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31261 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
19:38 +1 | 19:38 +1 | Zutphen | Stoptrein 31274 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
19:51 | 19:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31263 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
20:08 +1 | 20:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31276 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
20:21 | 20:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31265 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
20:38 +2 | 20:38 +2 | Zutphen | Stoptrein 31278 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
20:51 | 20:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31267 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
21:08 +2 | 21:08 +2 | Zutphen | Stoptrein 31280 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
21:21 | 21:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31269 | — |
Trein is opgeheven | ||||
21:38 | 21:38 | Hengelo | Stoptrein 31282 | — |
Trein is opgeheven | ||||
21:51 | 21:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31271 | — |
Trein is opgeheven | ||||
21:54 | 21:54 | Oldenzaal | Stopbus ipv trein 945000 | — |
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
22:08 | 22:08 | Zutphen | Stoptrein 31284 | — |
Trein is opgeheven | ||||
22:16 | 22:16 | Hengelo | Stopbus ipv trein 945001 | — |
22:21 | 22:21 | Oldenzaal | Stoptrein 31273 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
22:38 +2 | 22:38 +2 | Hengelo | Stoptrein 31286 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
22:51 +2 | 22:51 +2 | Oldenzaal | Stoptrein 31275 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
23:08 +1 | 23:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31288 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
23:21 +1 | 23:21 +1 | Oldenzaal | Stoptrein 31277 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
23:38 +2 | 23:38 +2 | Hengelo | Stoptrein 31290 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
23:51 | 23:51 | Oldenzaal | Stoptrein 31279 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
Aank. Aankomst | Vertr. Vertrek | Bestemming | Trein | Spr. Spoor |
---|---|---|---|---|
00:08 +1 | 00:08 +1 | Zutphen | Stoptrein 31292 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
00:21 +1 | 00:21 +1 | Oldenzaal | Stoptrein 31281 | 2 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||
00:38 +2 | 00:38 +2 | Goor | Stoptrein 31294 | 1 |
|
||||
LINT KE-2 -> | ||||