Damaged overhead wires: Maastricht-Heerlen (31 March 2015)
For these older disruptions, there is unfortunately no translation available.
-
Update Last update
De beperkingen tussen Maastricht en Valkenburg als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd. -
Update
De beperkingen tussen Maastricht en Valkenburg als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd. -
Update
Tussen Maastricht en Valkenburg rijden minder treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden stopbussen tussen Maastricht en Valkenburg.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting 01 april rond 2:00 uur verholpen. -
Update
Tussen Maastricht en Valkenburg rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden stopbussen tussen Maastricht en Valkenburg.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting 01 april rond 2:00 uur verholpen. -
Update
Tussen Maastricht en Valkenburg rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden stopbussen tussen Maastricht en Valkenburg.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
De verstoring is naar verwachting rond 22:00 uur verholpen. -
Update
Tussen Maastricht en Valkenburg rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 22:00 uur verholpen.
More about this disruption
Statistics
This disruption started at 4:57 PM on March 31, 2015 and took 5 hours, 40 minutes in total.
For statistics, this disruption is caused due to damaged overhead wires.
Refunds and passenger rights
Got delayed due to this disruption? You may be reimbursed.