Slippery railway tracks: Rotterdam C-Hoek v H Strand (7 October 2011)
For these older disruptions, there is unfortunately no translation available.
-
Update Last update
De beperkingen tussen Maassluis en Maassluis West als gevolg van gladde sporen zijn voorbij. Het treinverkeer is volledig hervat.
-
Update
De beperkingen tussen Maassluis en Maassluis West als gevolg van gladde sporen zijn voorbij. Het treinverkeer is volledig hervat.
-
Update
De beperkingen tussen Maassluis en Maassluis West als gevolg van gladde sporen zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat. -
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen door gladde sporen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt. -
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen door gladde sporen. Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
-
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt. -
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur verholpen. -
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen. Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur verholpen.
-
Update
Tussen Maassluis en Maassluis West rijden minder treinen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur verholpen.
More about this disruption
Statistics
This disruption started at 7:32 AM on October 7, 2011 and took 4 hours, 2 minutes in total.
For statistics, this disruption is caused due to slippery railway tracks.
Affected lines
The following lines are affected by this disruption:
Refunds and passenger rights
Got delayed due to this disruption? You may be reimbursed.